marți, 17 mai 2022

Despre geanta Gurunzi cu care ne-am prezentat la expozitia Sawabona - Ulldecona 2022

Geanta stil minimalist realizata artizanal, integral manual din doua tipuri de piele naturala: tabacita vegetal bovina si intoarsa de capra.

   Am sa redau in cateva idei potestea acestei gentute unicat. De ce este unicat, va puteti intreba. Ei bine, alta la fel nici ca mai exista , am avut eu grija de asta 🙃  Acest model este inspirat din cultura africana si mai exact dupa o masca arficana Gurunzi si este realizat special pentru Africa Collection - expozitia Sawabona din Spania, Ulldecona - 2022

 

 

Pentru fata gentii, am ales sa folosesc pielea tabacita vegetal deoarece are proprietățile perfecte pentru a aplica diferite tehnici de lucru iar eu am ales embosarea manuala, realizata cu scule speciale pentru a-i da aspectul texturat cat si pentru definirea formelor geometrice .

 Pentru aspectul "dramatic" am folosi vopsea speciala pentru piele maro care s-a combinat perfect atat cu nuanta natur a pielii cat si cu vopseaua cu pigmenti de aur de 18 K. Restul constructiei este din piele intoarsa de capra, interior si exterior iar pentru o mai buna tinuta si rezistenta am folosit si intaritura speciala pentru piele. 

Poate va intrebati cat dureaza intreg procesul unei genti . 

Ei bine, aici au un cuvant de spus toti pasii premergători unei lucrari de acest tip. 

 

In primul rand totul începe cu un creion si o foaie, adica designul, urmează conceperea tiparului pe hartie milimetrica dupa care toate piesele sunt taiate cu rigla si cutterul...daca tai cativa milimetrii mai la stanga , mai la dreapta, clar nu e de bine insa, cu multa concetrare si precizie, totul iese bine pana la final 😊 

 


De multe ori, pe parcursul lucrului se pot schimba multe si finalul ma.poate surprinde chiar si pe mine si cred ca asta este frumusetea, asta face ca un produs sa fie unicat. 

 

In fine, dupa ce toate piesele sunt decupate urmează asamblarea care uneori poate sa se potriveasca alteori ...surpriza! 😃 

 

Din nou zic, asta este partea imprevizibila a lucrului manual . Astfel ca tinpul de executie nu poate fi niciodata la fel si nici macar atat cat preconizam la inceput, este mereu un intreval de cateva zile .

 Acum la final as spune :"asta da, aventura!"

Articol scris de Gianina Lucia Selo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu