sâmbătă, 18 iunie 2022

Ne pregatim pentru African Collection SAWABONA

 

 Ne pregatim pentru un nou eveniment African Collection Sawabona!

Bucuroase tare ca putem sa ne mai si vedem face to face dupa atatea restrictii! Ba ca noi nici nu ne am prea vazut decat online ca asa s-a format grupul nostru de creatie.

Ne bate gandul sa organizam si niste tabere pe langa aceste expozitii si targuri.

Sa creati si voi, cititorii nostri, impreuna cu noi. nu v-ar placea? Ba sa incingem si niste dansuri, dupa colectie... Africane (ptr Africa), Valsuri (ptr. Russian Empire) sau o Ciuleandra neosa (ptr Dacica).

Ma gandesc si eu asa... la un pahar de vorba cu blogul... imi vin idei :)

Ba am putea sa vorbim un pic si despre istoria costumului si a bijuteriilor zonei din care ne-am inspirat... ba ca ne-or mai veni si alte idei, ca nu stii de unde punem noi de o tabara cum nu s-a mai vazut.

No, ma iau eu cu vorba, si uit sa va prezint ultimele cusaturi, vopsituri si retusuri, toate inspirate dupa scuturi africane.

Rochia cea in lucru, realizata de Lili Nicolau, pictata manual cu vopsele textile, pana la 3 dimineata... 

si

Bijuteriile din pasta polimerica, realizate de mine, Orieta Dimadi. Pasta polimerica neagra, coapta la cuptor si apoi pictata, si bibilita, mai ceva ca pe niste macarons. 😋😋😋

Apoi azi avem drum sa mai pregatim locatia evenimentului, sa stabilim exact menul exotic, fetele, muzica, cate si mai cate.

Pupici gazdei noastre, Oana de la Heaven Decor!

Si asteptam sa ne vedem exotic in ritmuri si delicii africane!

Orieta!💓



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu